Ovjes je uz kočnice najvažnija komponenta automobila. On je dio kojim se vozilo spaja s kotačima te osigurava vožnju u željenom smjeru. Ovjes preuzima uzdužne i poprečne sile koje djeluju na kotače, pretvarajući kompletnu potencijalnu energiju (težina i opterećenje) i dio kinetičke energije vozila u energiju vlastite elastične deformacije. Ovjes prigušuje preuzeta dinamička opterećenja, smanjuje vibracije karoserije te osigurava točno vođenje kotača, uz minimalne izmjene energije. Da bi automobil imao dobra vozna svojstva, svi kotači moraju biti postavljeni u točno određeni položaj odnosno moraju imati točnu geometriju (trag, nagib i zatur).
Na taj se način osigurava precizno i sigurno vođenje automobila. Za svaki je automobil propisana točna geometrija kotača, no ona se tijekom vremena mijenja. Geometrija bitno utječe na stabilnost, kočenje i vozna svojstva automobila. Ipak, o geometriji ovjesa najčešće se povede računa kada automobil počne vući u stranu ili kada se gume počnu nepravilno trošiti. Na zdravlje ovjesa i njegovu geometriju loše utječe penjanje preko rubnika te vožnja po rupama i grbama što je na žalost nužnost. Zbog toga treba redovito (najmanje jednom godišnje) podesiti geometriju ovjesa. Ako automobil ne drži pravac ili ako se gume ne troše ravnomjerno treba reagirati odmah.
Najvažnije je shvatiti značaj i važnost redovite kontrole te potrebnog podešavanja. Auto servis Šurina usluge obavlja na najsuvremenijim kompjutoriziranim strojevima uz rad kvalificiranih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom. Da bi se na automobilu mogla podesiti geometrija kotača svi kotači i gume trebaju biti istih dimenzija, tlak u gumama i dubina brazdi ravnomjerna, a amortizeri ispravni. Spone ovjesa i upravljačkog mehanizma te ležajevi kotača trebaju biti bez zračnosti. Podešavanje geometrije kotača kod vozila koje ne ispunjava navedene uvjete je beskorisno. Tek nakon što se ustanovi ispravnost vozila (ili se obave odgovarajući popravci) može se krenuti s podešavanjem.
Prvi korak je postavljanje vozila na specijalna okretna postolja. Da bi se automobil osigurao protiv pomicanja, priteže se ručna kočnica, te se istovremeno aktivira nožna kočnica uz pomoć specijalnog držača. Tada se na kotače postavljaju stezni uređaji “quick” koji kompenziraju iskrivljenost naplataka. Na stezne se uređaje postavljaju senzorske glave. Svaka senzorska glava postavlja se u vodoravan položaj, te se na tipkovnici upisuje broj kotača. Tako se sve senzorske glave kružno povezuju, dok se prednja lijeva senzorska glava povezuje s centralnom senzorskom glavom smještenom na samom uređaju. Na ovaj se način dobiva potpun uvid u geometriju kotača.
Kompjutorski uređaj za podešavanje geometrije kotača ima banku podataka u kojoj se nalaze podaci za sve marke i tipove automobila. Cijeli je postupak programiran, a operater pomicanjem digitalnog pera po ekranu slijedi uputstva. te klasičnim alatom ispravlja odstupanja.Neujednačeno trošenje guma je najbolji indikator ispravnosti ovjesa, stoga nikad ne kupujte rabljeni automobil s novim gumama tako nećete moći utvrditi u kakvom je stanju ovjes.